Forsikring under flytning
Med GTB SERVICE er din flytning altid dækket af landes bedste flytteforsikring. Skulle uheldet være ude, vil du til enhver tid være dækket ind. Dog skal du være opmærksom på, at den del, som du selv står for, er dækket af din egen forsikring.
​
​
Værd at huske på ved en flytning
Mange forhold - f.eks. rumfang og vægt - har indflydelse på prisen. Derfor anbefaler vi, at du så tidligt som muligt bestemmer dig for, hvilke ejendele du ønsker at have med. Begynd derfor sorteringen af indbo og personlige ejendele i god tid, Sortér gammelt tøj og alt andet, som skal kasseres eller foræres væk inden din flytning.
​
​
Husk at melde flytning
Bestil tid til afmontering af hårde hvidevarer, tv-antenner, stereoanlæg etc. Gå loft, kælder og garage igennem og sortér. Anbring smykker, bankbøger og personlige papirer på et sikkert sted. Du kan muligvis få brug for dem under flytningen. Gennemgå køkkenredskaber, pak tøj og linned, du ikke skal bruge i den nærmeste fremtid. Alt, der skal være tilgængeligt umiddelbart ved indflytning/ankomst, som toiletartikler, lagner, tøj, madvarer etc. bør pakkes seperat. Husk at afrime, rense og tørre køleskabe, frysere etc. samt sørge for en forsvarlig transport af dybfrosne madvarer.
​
​
Flyttekoordinator
Hos GTB SERVICE har vi konsulenter, som vil rådgive dig i alle faser, og som står til din disposition ved planlægning, koordinering samt tilsyn af din flytning. Vi aflægger gerne et kundebesøg, hvorefter vi udarbejder et uforpligtende skriftligt tilbud tilpasset netop dit behov.
GTB SERVICE er et landsdækkende flyttefirma, og derfor har vores konsulenter lokalkendskab samt viden om netop dit lokalområde.
​
​
Affaldsservice fra GTB SERVICE Flytteforretning
I forbindelse med en flytning er der ofte en del affald af den ene eller anden art, som bliver skilt fra.
Derfor tilbyder vi dig affaldsservice i forbindelse med din flytning. Vores affaldsservice-folk tager sig af alt fra almindeligt affald til fortrolige papirer og sørger for, at det bliver forvaltet. I sidste ende er der dét mindre at tænke på under din flytning.
​​
​
Prisinfo ved flytning
Når vi tager os af en flytning, sørger vi for altid at give grundig info omkring betaling for din flytning.
Det er vigtigt for os, at der er et tydeligt overblik over, hvad vores kunder betaler for, i forbindelse med deres flytning.
​
​
Flyttekasser til flytning
Når man starter på en flytning, er det vigtigt, at man laver en ordentlig nedpakning og sørger for, at det sker forsvarligt. En fornuftig og forsvarlig nedpakning gør det lettere ved ankomst til dit nye hjem, og pakningen af flyttebiler bliver mere enkel og effektiv. Vi stiller selvfølgelig gratis flyttekasser til rådighed under flytningen.
​
Flyttemand til nedpakning ved flytning
Ved at bruge en flyttemand til nedpakning, sikrer du dig, at nedpakningen varetages på en professionel måde, og at ingen af dine ejendele kommer til skade eller er i risiko for at blive ødelagt under transport.
Vi bruger de helt rigtige pakkemetoder, som sikrer dine ejendele under flytningen.
​